Christoffer Öhman

Att gilla en lärare

Publicerad 2016-01-30 23:15:23 i Allmänt, Christoffer snack, Kärlek, Tankar,

Att tycka att ens lärare är snygg har ALLTID varit det sjukaste jag någonsin har tyckt. Jag tyckte att folk som vart kära i sina lärare var helt sjuka och rubbade i huvet....Tills jag började gymnasiet. När vi började gymnasiet så fick vi träffa alla lärare i de olika ämnena. Och då ser jag honom, Hans fina leende, hans sexiga hår. Jag vart helt varm i kroppen. Enda sedan den dagen så har ja blivit allt mer intresserad av den här killen. Jag blir som en annan person när vi har honom. Säger saker utan och tänka mig för, och blir bara allmänt skum. De flesta i klassen har märkt att jag gillar honom, och jag är rätt säker på att han också har märkt det. Jag måste verkligen försöka att sluta att gilla honom. Han är liksom äldre, har säkert familj, och det skulle vara skumt om en typ 35+are typ skulle vara med en 15 åring. Jag behöver fan hjälp...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Christoffer Öhman

Mitt namn är Simon-Christoffer Öhman! Är en skön 16 åring homosexuell som går första året på gymnasiet. I min blogg kan du läsa allt från Shopping, fester och dejting till tråkiga matte lektioner ;). Instagram: christofferohmans Snapchat: Ohmanstoffe Ask.fm: Ohmanstoffe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela