Christoffer Öhman

Tillbaks igen...

Publicerad 2016-01-30 22:41:00 i Allmänt, Christoffer snack, Frågor och svar, Tankar,

Hejsan! Nu är jag tillbaks här igen. Tappade lusten att blogga då det har hänt så fruktansvärt mycket i mitt liv sedan sist. Men nu är jag här, och tro mig JAG ÄR HÄR FÖR ATT STANNA! För er som inte vet så använde jag denna blogg när jag var mellan 11-14 år gammal. Bloggen hade väl som mest 100 läsare om dagen vilket inte är så mycket. Jag bytte portal runt 2013 och den bloggen hade som mest nästan 800 besök om dagen. Tog sedan en lång paus men har försökt några gånger att börja blogga men det har aldrig blivit av. Men nu tänkte jag börja blogga igen. Jag har under den senaste tiden varit med om väldigt mycket, och jag kommer vara öppen om exakt allt så håll utkik ;) Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Christoffer Öhman

Mitt namn är Simon-Christoffer Öhman! Är en skön 16 åring homosexuell som går första året på gymnasiet. I min blogg kan du läsa allt från Shopping, fester och dejting till tråkiga matte lektioner ;). Instagram: christofferohmans Snapchat: Ohmanstoffe Ask.fm: Ohmanstoffe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela