Christoffer Öhman

Måste be er om en liten tjänst!

Publicerad 2016-02-23 09:23:49 i Allmänt, Christoffer snack, videor,

Hej på er. Skulle jag kunna få be er om en liten tjänst. Det handlar om 1 minut. Jag har ju berättat förut om min kompis som har en youtubekanal. Hennes kanal är verkligen riktigt bra, och hon lägger upp en video varje Söndag. Hon kan bli nominerad i en kategori i youtubegalan GULDTUBEN i kategorin "Årets löfte". Så skulle ni kunna ta 2 minuter av eran tid och bara gå in på GULDTUBEN, scrolla ner till årets löfte och nominera "Windy Inez"? Det skulle betyda så mycket för henne om hon blev nominerad. Hon har ett hjärta av guld och är verkligen värd att få bli en utav de 4 nominerade. Klicka HÄR för att komma till guldtuben. 
Här är hennes kanaltrailer :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Christoffer Öhman

Mitt namn är Simon-Christoffer Öhman! Är en skön 16 åring homosexuell som går första året på gymnasiet. I min blogg kan du läsa allt från Shopping, fester och dejting till tråkiga matte lektioner ;). Instagram: christofferohmans Snapchat: Ohmanstoffe Ask.fm: Ohmanstoffe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela