Christoffer Öhman

Ny vecka...

Publicerad 2016-02-23 09:14:58 i Allmänt, Christoffer snack, Skolan,

Tillbaks till skolbänken igen.  Var sjuk igår så stannade hemma. Skulle egentligen stanna hemma idag också, men orkade inte ligga inne en hel dag till. Så nu är jag här och vi har religion. Skit onödigt ämne då jag skiter fullständigt i alla religioner förutom den jag själv tror på. Men men, finns inget man kan göra åt det. Bara att göra som man blir tillsagd ;). 
Nu ska jag "FÖRSÖKA" att jobba, hoppas ni har en nice Tisdag. Ha d gött / C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Christoffer Öhman

Mitt namn är Simon-Christoffer Öhman! Är en skön 16 åring homosexuell som går första året på gymnasiet. I min blogg kan du läsa allt från Shopping, fester och dejting till tråkiga matte lektioner ;). Instagram: christofferohmans Snapchat: Ohmanstoffe Ask.fm: Ohmanstoffe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela