Christoffer Öhman

Snart sportlov

Publicerad 2016-02-24 21:45:00 i Allmänt, Bilder, Christoffer snack, Skolan,

Nu är det bara två dagar kvar i skolan. Sen är det SPORTLOV!! Det ska bli så fucking skönt. De senaste dagarna har gått riktigt fort, och det tror jag att de två kommande dagarna kommer göra. Bloggade inget igår då ja efter skolan åkte hem till Vill. Vi bara chillade och lyssnade på musik och pratade. Var hos honom tills klockan 18.00 då jag måste hem innan busskortet slutar fungera. När ja kom hem så försökte jag plugga historia då vi har prov på fredag. Kollade sedan på ung och bortskämd. Älskar verkligen det programet.
Idag så försov jag mig så jag hann inte sminka mig då jag måste hinna med bussen så inte Sandra behöver vänta på mig. Hann inte sminka mig så jag såg ut som en jävla sophög idag haha! Efter skolan åkte jag och fikade på espresso house i Hötorget med Sandra. Det var jätte mysigt. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi tjaffsade lite i Måndags om en jätte onödig grej egentligen, eller tjaffsa och tjaffsa, vi typ missförstod varann kan man säga så vi redde även ut det och la allt som hänt bakom oss. Vi var på cafeet i över en timme och det var verkligen super mysigt och trevligt. Älskar att fika med henne :). Efter det så åkte jag hem och har typ ba pluggat, och kollat film den tid jag varit hemma. Nu ska jag göra mig redo för sängen då jag ska försöka somna lite tidigare så jag orkar ta mig upp imorgon. Hoppas ni har en mysig kväll och att ni har haft en bra dag :) PoK/ Christoffer Ö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Christoffer Öhman

Mitt namn är Simon-Christoffer Öhman! Är en skön 16 åring homosexuell som går första året på gymnasiet. I min blogg kan du läsa allt från Shopping, fester och dejting till tråkiga matte lektioner ;). Instagram: christofferohmans Snapchat: Ohmanstoffe Ask.fm: Ohmanstoffe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela